(Places a -1.11C Dew and an M&M Ice Cream Sammich' in the shadows for the Sneaky One)..."/>

GENERAL DISCUSSIONS

Browncoat Bar & Grill - 100% Zombie free Guarantee

POSTED BY: KELKHIL
UPDATED: Sunday, October 12, 2008 15:57
SHORT URL:
VIEWED: 9930
PAGE 2 of 3

Wednesday, October 8, 2008 12:14 PM

MSB


day almost done....yay!!

ooh cool pic I like the kid with the slingshot:)

hmm cat Gee?

____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Wednesday, October 8, 2008 12:25 PM

ODDBODSKINS


As things stand Gee, they're okay as long as you can claim to be a collector and they're traditionally made. I'm just hoping I can get the funds together for a wakizashi to match my katana before they change that as well though

____________________
'That torpedo hit us hard. We've got serious damage to the thrusters, heat warping in the secondary camshaft and the right side emergency jets completely knackered. We can't thrust, our shafts bent, and we'll probably never shoot off from the right hand again!'

NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Wednesday, October 8, 2008 12:55 PM

FREELANCERTEX


*pokes head out of breakables room* um barkeep, i'm gonna need a refill pleeeease ^_^ also might need to restock on the breakable items, i think ive expended almost all of them :P *retreats back into breakables room*


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Wednesday, October 8, 2008 5:30 PM

ZEROKIRYU


Quote:

Originally posted by Kelkhil:
Zero - yah we know about that Coke thing. Cough up your bar tab Rich Boy!



*Flees*

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Wednesday, October 8, 2008 6:40 PM

MSB


night all..HUGS

____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 2:34 AM

KELKHIL


Morning all!

*sets up the Breakfast Bar*

Hope Thursday works well for folks!

(Leaves a -1.11C Dew, a Red Bull and an M&M Ice Cream Sammich' in the shadows for the Sneaky One)

60F and clear skies when I awoke this AM. Man that's nice! It is supposed to hit the 70s Friday and Saturday! Take that Jack Frost!



Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 3:51 AM

ZEROKIRYU


Quote:

Originally posted by Kelkhil:
60F and clear skies when I awoke this AM. Man that's nice! It is supposed to hit the 70s Friday and Saturday! Take that Jack Frost!


It's actually supposed to start today here, but hells yeah, on to the 70s! Maybe I'll get down to the river this weekend since it's supposed to be nice.

_________________________________________________
Tomo: Oh yeah? So what place did you come in?
Kagura: I came in this! *Holds up five fingers*
Osaka: Flat?

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 4:17 AM

KELKHIL


Morning Zero!

Yeah 1 more weekend of warmth is a good thing. Got lots to do. Clean the gutter, sweep off the roof, mow the yard, rake the yard.

Lots of fun stuff!

Oh and get the garage cleaned so that I might be able to park in it before the snow falls and covers everyhing!

Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 4:23 AM

FREELANCERTEX


*stumbles out of breakables room* wow, got so tired smashing things i fell asleep in there >< *shuffles to bar* barkeep, coffee please.


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 5:55 AM

ZEROKIRYU


Quote:

Originally posted by Kelkhil:
Morning Zero!

Yeah 1 more weekend of warmth is a good thing. Got lots to do. Clean the gutter, sweep off the roof, mow the yard, rake the yard.

Lots of fun stuff!

Oh and get the garage cleaned so that I might be able to park in it before the snow falls and covers everyhing!


Hehe, have fun.

I didn't even really know it was supposed to be that warm till you said something.

_________________________________________________
Tomo: Oh yeah? So what place did you come in?
Kagura: I came in this! *Holds up five fingers*
Osaka: Flat?

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 6:15 AM

KELKHIL


Yeah well if enough leaves fall by then I will get to jump in leaf piles too! Always a good was to dislocate a shoulder or some such!

Should probably take out the snow blower and fire it up to make sure it works properly too!

EDIT: Been meaning to ask... Do you read/watch Death Note? It is on HULU and I have watched a couple episodes and I am not sure if I like it or not. Is it a good series?

Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 6:24 AM

HELL'S KITTEN


Quote:

Originally posted by Kelkhil:
Been meaning to ask... Do you read/watch Death Note? It is on HULU and I have watched a couple episodes and I am not sure if I like it or not. Is it a good series?

The books are fantastic.

The anime, what little I saw of it, is very pretty to see. I don't know how well it follows the original manga, though.

Still need to see the movies.

NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 6:38 AM

KELKHIL


Quote:

Originally posted by Hell's Kitten:
The books are fantastic.

The anime, what little I saw of it, is very pretty to see. I don't know how well it follows the original manga, though.

Still need to see the movies.



Hmm... Well I will have to continue to watch to see what I think then. Is easy to watch in the office because it is Captioned in english so I can keep the sound off.

So how goes your day Lassy? Lots of conference calls and crap today for me. It's amazing that we get anything done with all the Calls we have to be on!

Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 7:48 AM

MSB


ok seriously could you send the cold this way?? It's definitely colder today and I got to wear my sweater, but I had to wear something under it in case it warms up so much that I'm dying... want cold, cloudy, grey, and rainy right now!!

Taking tomorrow off 'cause I really need to clean the whole house room by room and organize everything and scrub, replace filters, etc ( yes I am a freak, just accept that) Also want to clean out the workshop so NV has a place to get things set up:)


____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 7:53 AM

HELL'S KITTEN


Quote:

Originally posted by Kelkhil:
So how goes your day Lassy? Lots of conference calls and crap today for me. It's amazing that we get anything done with all the Calls we have to be on!

My day is crap.
And it's a crap hang-over from a crap yesterday afternoon.
I actually had to walk out yesterday and spend half an hour sitting in my Jeep because I was so frustrated and angry. If I had my keys with me, I would have just left....

Sorry about your conference calls and crap.

NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 8:17 AM

MSB


HUGS HK that really bites( and it's too bad it's some form of felony to use a flamethrower as a mediation tool with co-workers)



____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 8:20 AM

KELKHIL


Quote:

Originally posted by Hell's Kitten:
My day is crap.
And it's a crap hang-over from a crap yesterday afternoon.
I actually had to walk out yesterday and spend half an hour sitting in my Jeep because I was so frustrated and angry. If I had my keys with me, I would have just left....

Sorry about your conference calls and crap.



Eh I will take my conference calls anyday compared to the crap you have had to deal with it appears!

We talk about things that Corp wants to do, what we accomplished over the week, what we want to do in our areas ("major boring shit")

Also glad that I am hourly because I have to take a lunch. I leave and go to the (Shudders) Mall. I walk laps for something to do. Takes my mind off work and gets my legs moving during the day.

As a matter of fact, I just got back from there.

Hope you day/week/job gets better for ya real soon. I wish there was something I could do to help...

(Dances a Jig for the Sneaky One)

Hiya MSB - Nothing wrong with a clean house Lassy! That and it sounds like you could use a day off too!





Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 8:25 AM

ZEROKIRYU


Quote:

Originally posted by Hell's Kitten:
Quote:

Originally posted by Kelkhil:
Been meaning to ask... Do you read/watch Death Note? It is on HULU and I have watched a couple episodes and I am not sure if I like it or not. Is it a good series?

The books are fantastic.

The anime, what little I saw of it, is very pretty to see. I don't know how well it follows the original manga, though.

Still need to see the movies.


It follows the manga pretty closely, adds a few scenes here and there, but it's definitely worth a watch.

The first movie came out in R1 land a few weeks ago. They're okay, they changed a few things around but overall I thought they were pretty good. They're screening the second movies in theaters next week, and I will be going.

_________________________________________________
Tomo: Oh yeah? So what place did you come in?
Kagura: I came in this! *Holds up five fingers*
Osaka: Flat?

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 9:57 AM

KELKHIL


(Stumbles into Pub all discombobulated)

No more Conferences.......

(grabs pencil off the bar)

If I can no longer hear they won't make me conference anymore!!!

(eyes pencil)



Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 10:13 AM

GORRAMGROUPIE


Wrong, they will just make you go and pass out a paper for you to read off of, thereby making you sit even longer without any recourse.

'Who are you and how did you get in here?' 'I'm a locksmith. And, I'm a locksmith.'
Police Squad

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 10:38 AM

MSB


Kelkhil they'll just get you an ADA approved sign language translator..

I personally take an ipod into the meeting and listen with one ear or I write while I " meet" when it's a big group:)

____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 2:52 PM

FREELANCERTEX


barkeep, tomorrow is going to be a long day of cleaning. and reorganizing. and shifting of furniture. so, in anticipation of said hecticness, drink plz?

ew ipod. i prefer the zune :-P

Quote:

Originally posted by Kelkhil: (eyes pencil)

*gasp* OOH! are you gonna make it disappear?? O_O


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Thursday, October 9, 2008 8:07 PM

FIREFLY151


Arg, I'm away heaps these hols, no chance to get much done on the net...

Anyway hi!!

*turns into vamp bat*
*hangs from ceiling*

---
Keep Writing, Keep Flying
And Don't Eat the Pineconenuggets!

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 2:28 AM

KELKHIL


Quote:

Originally posted by freelancertex:

Quote:

Originally posted by Kelkhil: (eyes pencil)

*gasp* OOH! are you gonna make it disappear?? O_O




You offerin' to be the Magician's Assistant Lassy?

Morning all. Been a long week but Friday has arrived!

*sets up the Breakfast Bar*

Hope it treats y'all well!

(Replenishes the Sneaky One's -1.11C Dew and M&M Ice Cream Sammich supply. Also leave out a case of Red Bull and a bag of pretzles)

Hope you day at least started out well Sneaky Lass!


Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 5:24 AM

MSB


Let the cleaning begin....

HUGS all

____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 6:41 AM

HELL'S KITTEN


Quote:

Originally posted by Kelkhil:
Hope you day at least started out well Sneaky Lass!

Thanks, but it hasn't.
Still. Very. Angry.
I'm trying to talk to HR about it, but no one is returning my calls, so to speak.

I'm pretty sure I have been this angry before, but that was when I was served with a lawsuit.

((furious))

NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 7:12 AM

FREELANCERTEX


O_o what happened Kitten?

bark-*MASSIVE DUST-INDUCED SNEEZE* whoa, sry, rearranging the room has its setbacks >< that said, house-cleaning refreshment please?

hows everyone else today?


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 8:07 AM

KELKHIL


Quote:

Originally posted by Hell's Kitten:
Quote:

Originally posted by Kelkhil:
Hope you day at least started out well Sneaky Lass!

Thanks, but it hasn't.
Still. Very. Angry.
I'm trying to talk to HR about it, but no one is returning my calls, so to speak.

I'm pretty sure I have been this angry before, but that was when I was served with a lawsuit.

((furious))



Sorry to hear that Lassy. It has gotten so bad that you contacted HR?? o.0 Holy crap! That really sucks!

Wish there wuz summin' I could do to help or at least cheer ya up a bit.

EDIT: In case the day is so stressful that you forgot.......(and in hopes that it cheers ya up a bit) it is FreakAngel day!


Hiya FLT! Lemonade work?

*gets FLT an Ice Cold Lemonade*




Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 8:27 AM

FREELANCERTEX


lemonade sounds great, thanks Kel ^_^ *MASSIVE SNEEZE AGAIN*

SHIT!! i aint allergic to the stuff, but that gorram dust has a way of ticklin the nose in all the wrong ways XP

room's finally done, now all we gotta do is move the new dresser in and i can clear all the clothes n stuff off my bed XD WOOHOO!!!

*slinks off to corner and cradles cold lemonade*


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 8:31 AM

NVGHOSTRIDER


Low sugar lemonade sounds good. Ice, little bit of mint,

*cough*rum*cough*





NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 8:36 AM

MSB


HUGS Hk... did you need that flamethrower??

HUGS FLT...I'm doing the fall cleaning too:) I've finished 4 rooms so far cleaning, dusting, washing windows and blinds, cleaning out closets, scrubbed both bathrooms to a high shine and totally cleaned out the giant bathroom closet:) Just have the kitchen and main room to clean, dust and organize and it's all good. So what all did you do with yours??

NV

____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 8:42 AM

KELKHIL


Quote:

Originally posted by nvghostrider:
Low sugar lemonade sounds good. Ice, little bit of mint,

*cough*rum*cough*






*gets a Low Sugar Lemonade with Bacardi 151 in it for NVG*

The coughing was due to the proof (the good stuff not the wuss stuff) you wanted right? If that ain't high enough I suppose I could get ya some Everclear

(Very Very slow day today)

Some men just wanna watch the world burn


Zombie Killing, Ninja in Training Kelkhil
The Shirtless Forsaken



Member of the Coalition for HK - Evil Geniuses for a Better Tomorrow.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 8:51 AM

FREELANCERTEX


got a new dresser because my old dresser is all icky musty, so i havent used it like..ever. even bleach didnt get the smell out for some reason >< but my room is freakishly small, and all the dressers my parents looked at are too big for either wall i wanted to put it on, so i spent the whole day cleaning out the stuff i *was* storing in there, getting that useless monstrosity out of my room, vacumming, and rearranging the rest of the furniture so i have somewhere to put the new dresser XD
finally i'll have somewhere to put my clothes other than a) the small closet, b) the floor, and c) any other usable surface i had @_@

*hears low growling outside door* no. effing. way.
*finishes lemonade just in time for hellhounds to tackle her* WTF??? i know, i love u too, but you guys have got to stop greeting me this way.




NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 8:52 AM

NVGHOSTRIDER


Yarrr, this be the good stuff. Mind the Everclear. Be burnin' off me near beard twixt a lit cigarette be near.



NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 11:16 AM

MSB


NV LOL

Wow FLT:)
I just finished a ton of dishes, scrubbed counters cabinets and floor, cleaned out and scrubbed fridge:) Now just laundry and NV organizes his paintball stuff and I vaccume ( I cannot spell this word despite being taught a dozen times)
Sooooo clean soooo happy:)

____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 3:46 PM

AIKO


W001!! Got a C in spanish, yaaaaay!!

Sommant to celibrate, por favor ^_^

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Friday, October 10, 2008 3:59 PM

FREELANCERTEX


Quote:

Originally posted by MsB: Wow FLT:)
I just finished a ton of dishes, scrubbed counters cabinets and floor, cleaned out and scrubbed fridge:) Now just laundry and NV organizes his paintball stuff and I vaccume ( I cannot spell this word despite being taught a dozen times)
Sooooo clean soooo happy:)


*gets self a root beer, and gets MsB a diet coke with lime in a nice frosty glass* cheers to cleaning being done ^_^

RF how do u get a C in spanish..


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 6:36 AM

FREELANCERTEX


mornin all.

barkeep, tea please. throat's still wonky.


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 9:27 AM

FREELANCERTEX


wow, its really dead in here today.

HATTRICK!!!

barkeep, some Firefly sweet tea vodka please ^_^ wanna try that *so* bad


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 12:51 PM

AIKO


lolz

Hattricks don't count in here, you *can* post in here whenever you want, and if it's dead anyway then it'd be easy to get a hattrick for a post per hour :P

as for the C... well, we recently went though a couple of hard units, with tricky grammar concepts. And I couldn't get it because the teach INSISTED on teaching us the equivalent in English (when most of us have no clue what she's talking about), with a whole ton of "indirect object pronouns, indirect object nouns", and explaining both kinda at the same time so I don't know which is which she's talking about, then she does the same thing in Spanish, and that was just a mess...

but we've started a new unit a little while back, none of those stupid grammar concept thingies, is mainly vocab and phrases! ^_^

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 1:13 PM

FREELANCERTEX


hattricks can count anywhere :-P pppppbbbbht

there aren't..really any hard units in spanish...though, if you have a teacher who has no effing clue what he/she's talking about (like the native speaker i had for a few weeks before i switched to another class) it can make it really really unpleasant. she sounds like a bad teacher >< sry you have to suffer through that.


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 2:01 PM

AIKO


well no, not like she's a bad teach, she's actually a good one (been to Mexico and other spanish-speaking countries alot, takes people on trips to them, is almost a native speaker). She was just trying to make that grammar into "Learn this thing in English that you've ignored if you ever heard it in English class, then you've got to translate that into Spanish" type thing. She kinda does that with all the grammar, I suppose since that's the onyl way that she can get it to make sense for her, which is good for her but still... but ah well, it'll get better ^_^

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 2:13 PM

FREELANCERTEX


ugh, thats annoying >< little unnecessary though. as long as she teaches the language well you'll probably be okay.

the english grammar isnt on the test i hope...cuz if not then its totally ignorable :-P


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 2:24 PM

AIKO


The tests have NO English in them whatsoever, but it had sections like "write a sentence using the indirect object pronoun" and stuff like that. I bombed it, but that's kinda alright since I bomb the sentence-writing parts anyway, lolz. I tend to do really bad on teh tests, overall. Much better on the "understand what she's saying/what I'm reading" then "formulating what I want to say on my own"

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 3:24 PM

FREELANCERTEX


thats where most people excell :-P only way you can really do well on the "formulating what i want to say on my own" part is if u actually live in a spanish speaking country for like a year :-P


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Saturday, October 11, 2008 5:47 PM

FREELANCERTEX


barkeep, nightcap please. just in case the bf actually decides to drag me racing tomorrow XD


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Sunday, October 12, 2008 6:58 AM

MSB


Don't like racing huh??

HUGS to all

Thanks for the diet coke... I'm bouncy happy over the clean house:)

____________________________________________

Being deeply loved by someone gives you strength; loving someone deeply gives you courage."
Life is anything that dies when you stomp on it.”-Dave Barry


NOTIFY: N   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Sunday, October 12, 2008 7:05 AM

FREELANCERTEX


lol, its not that i dont like racing (i can't drive a standard, so i wouldn't be able to race with him anyway, and this racing is against the clock, not against each other, so no risk of crash thank god) its that the races start at 9 am. so he leaves at 8:15 am. getting up any earlier than nine on a sunday is a sin :P i told him if he wanted me to go he'd ahve to come over and bang on my door to get me to wake up XD but alas he didn't.

the racing, btw, doesnt end till like 4:30 because they have like a million races, then much announcing of winners, blah blah.

barkeep, i have a slight headache, somethin for it please?


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Sunday, October 12, 2008 1:19 PM

FREELANCERTEX


wow, nother dead day at the bar

barkeep, sumthin for the road, time for me to head up to the Conn.


NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

Sunday, October 12, 2008 1:39 PM

LEOPARDFLAN


The bar's free of zombies, but it doesn't say anything about life-sucking vampires >:3


Aiko Kitahoshi, passenger aboard the LoS, frequently awol due to the phenomina that is rl.

NOTIFY: Y   |  REPLY  |  REPLY WITH QUOTE  |  TOP  |  HOME  

YOUR OPTIONS

NEW POSTS TODAY

USERPOST DATE

OTHER TOPICS

DISCUSSIONS
Why most Hollyweird 'Actors' (polanski defenders) are just messed in the head
Mon, June 17, 2024 20:25 - 14 posts
In your opinion is there a perfect movie?
Sun, June 16, 2024 11:21 - 78 posts
The one fim you want released on dvd!
Fri, June 14, 2024 11:06 - 34 posts
Victorian Female Batman???
Tue, June 11, 2024 04:31 - 48 posts
5 Reasons it sucks being a Joss Whedon fan
Sun, June 2, 2024 03:46 - 23 posts
Top 10 sci-fi battles
Sun, June 2, 2024 02:45 - 13 posts
The man who may have been able to save Disney says, I'm out of here
Fri, May 31, 2024 14:32 - 5 posts
Kicked off Facebook!
Tue, May 28, 2024 21:09 - 26 posts
What are your thoughts on god?
Tue, May 28, 2024 21:06 - 187 posts
Enneagram Personality Types
Mon, May 27, 2024 05:20 - 10 posts
Morgan Spurlock dead at 53
Fri, May 24, 2024 16:28 - 3 posts
Canadian Humour eh
Thu, May 23, 2024 08:02 - 32 posts

FFF.NET SOCIAL